Stránka se načítá…

Jenda Perla

Social Media Maniac | Jenda Perla

Píši o sociálních sítích a pracuji jako Online Marketing Specialist ve společnosti Y Soft.

Zpět na blog

E-book týdne 14: The Science of Enterprise Lead Generation

Přiznám se bez mučení, že snaha proniknout hlouběji do B2B digitálního marketingu a oblastí jako lead generation, marketing automation, a další mě aktuálně baví a zaměstnává výrazně víc, než oblast sociálních sítí. Proto se i další E-book týdne týká této oblasti.

Pro koho je e-book určen?

Pro markeťáky, kteří s lead generation začínají. Pokud už něco málo o oboru víte, část věcí pro vás nová rozhodně nebude. Na druhou stranu i zkušenější najdou v e-booku některé rady, které ocení.

Obsah e-booku

Rozdělení e-booku mi přijde trošku nelogické. Ale obsah to naštěstí přebíjí. Na 42 stranách najdete 4 kapitoly:

  1. CRM Software – obecné rady o tom, co by měl umět CRM systém až tak zajímavé nejsou, ale přínosná je druhá část kapitoly, která se věnuje komunikaci mezi odděleními Sales a Marketing a jak mezi nimi nastavit v oblasti Lead Generation shodu na cílech a kvalitě leadů.
  2. The Science of Lead Scoring – základy lead scoringu a proč ho dělat opět doplňuje zajímavá podkapitola o tom, jak se mohou lišit různé názvy toho samého mezi Sales a Marketingem a jak je důležité mluvit stejným jazykem.
  3. How Do I Generate Leads? – tato kapitola osvětluje jednotlivé fáze rozhodovacího procesu, představuje persony a píše se tu o tom, jak na rozhodovací proces namapovat různé druhy obsahu. Právě ta podkapitola o typech obsahy mi přijde trochu zvláštně zařazená a mohla by být výrazně obsáhlejší.
  4. Calls-to-Action – přestože jde o nejobsáhlejší kapitolu, není v ní až tolik textu. Jde totiž hlavně o ukázky umístění a jednotlivé prvky, které se ve spojitosti s CTAs na webu dají použít tak, aby CTAs fungovaly co nejlépe

Jak e-book získat?

Pro Inbound Marketing Agents je tvorba e-booků nečekaně součástí lead generation procesu, a tak na sebe budete muset prozradit nějaké kontaktní údaje, abyste si mohli e-book stáhnout.

STÁHNOUT SI THE SCIENCE OF ENTERPRISE LEAD GENERATION

0 comments

Novější

Starší