Stránka se načítá…

Jenda Perla

Social Media Maniac | Jenda Perla

Píši o sociálních sítích a pracuji jako Online Marketing Specialist ve společnosti Y Soft.

Zpět na blog

E-book týdne 4: Millennials (Universum)

Dnešní e-book týdne bude odlišný. A nejenom tím, že vlastně nebude jen jeden. Není totiž čistě marketingový. Pro marketingové stratégy je však rozhodně přínosný a využitelný. Jde o studii Millennials od institutu Universum. Možná jste ji na mém blogu již postřehli – částečně se kolem ní točil můj kritický článek reagující na Lenku Zlámalovou v Týdeníku Echo.

Pro koho je e-book určen?

Pro každého, kdo se chce dozvědět něco o Generaci Y, neboli Millennials. Já sám jsem jejím členem, a tak je zajímavé porovnat, zda moje postoje souhlasí s tím, co zjistila studie na větším vzorku. Pochopit naši generaci ale mohou chtít i její nečlenové. Třeba proto, že máte několik mladých Millennials ve svém týmu. Nebo proto, že plánujete kampaň, která na Generaci Y cílí. Důvodů, proč se snažit přijít přemýšlení Generace Y na kloub, je vícero. Možná nakonec zjistíte, že zes tak jednolitá ta generace není.

Obsah e-booku

Celá studie se skládá z celkem 6 e-booku, dostupných je jich aktuálně 5. Jednotlivé části mají různý rozsah. Všechny jsou ale složeny jak z pasáží popisných a analytických, tak ze stránek s grafy. Jednotlivé e-booky se týkají:

  1. Understanding a misunderstood – první část je úvodem do studie a její metodologie a obsahuje také vypíchnuté některá nejzajímavější zjištění. Pokud si přečtete jen ji, získáte základní přehled o tom, v čem mohou být Millennials jiní, ale nepůjdete přílši do hloubky.
  2. Our greatest fears – název této části hovoří za vše. Jednotlivé otázky a analýzy odpovědí se vztahují zejména k obavám, které Generaci Y trápí. Ať už je to v oblasti pracovní, soukromé, či společenské. Může to pro vás být důležité zejména když chcete zjistit, na co v kampaních zaměřit svoji pozornost.
  3. Support me but don’t tell me what to do – Universum je institut, který se hodně věnuje otázce zaměstnávání a pomoci zaměstnavatelům. Tato část studie vysvětluje, co vše ovlivňuje kariérní volby Millennials a jak k nim přistupují. Ať už jde o vliv rodičů, přátel, školy, či vztah k šéfům a firmám jako takovým.
  4. You got us wrong – o Generaci Y se často říká, že je líná a nemá takové ambice, jako její rodiče. Právě ambicím a přístupu k životu a životním cílům se věnuje tato část studie. Jedná se hodně o ambice pracovní, ale nejen o ně.
  5. We are more different than you think – v předchozích částech studie se odpovědi Millennials porovnávají po regionech. V této páté části jsou některé otázky porovnány v rámci regionů podle zemí, které byly do studie zahrnuty. Byla mezi nimi i Česká republika. Tahle část je důležitá mimo jiné proto, abyste si uvědomili, že generalizování na úrovni generací, je velmi ošemetné.
  6. Our evolution … How experience change Millennials - tato část e-booku zatím nevyšla.

Jak e-book získat?

Všech pět částí studie si můžete stáhnout na webu institutu Universum. Získáte je zdarma pouze za vaše jméno a e-mail. Na ten vám také v budoucnu dorazí informace o vydání šestého dílu studie.

VŠECHNY ČÁSTI STUDIE MILLENNIALS KE STAŽENÍ

Bonus

Malý bonus na závěr. Universum k páté části studie o rozdílnosti Generace Y vydalo infografiku o rozdílných názorech podle stáří v rámci generace, která Millennials rozděluje na dvě části.

 

Millennials-A-Generation-Divided-infographic-02

Infografika Millennials: Generation Divided

Zdroj úvodní fotografie: universumglobal.com/millennials

Trackbacks

  1. […] minulém e-booku, který více zaváněl sociologickým průzkumem, se vracím k čistě digitálně marketingovému […]

Novější

Starší