Stránka se načítá…

Jenda Perla

Social Media Maniac | Jenda Perla

Píši o sociálních sítích a pracuji jako Online Marketing Specialist ve společnosti Y Soft.

Zpět na blog

E-book týdne 8: The Complete Guide to Business Blogging

Doufal jsem, že mi tento e-book pomůže v přemýšlení nad tím, jak nastavit ve firmě celý proces tvorby obsahu pro blog. Tedy to, jak komunikovat s různými odděleními, jak nastavit komunikaci, jak lidem, kteří nejsou zvyklí psát, pomáhat s tvorbou obsahu. To jsem se bohužel v tomto e-booku nedozvěděl. Přesto jsou v něm pro některé z vás zajímavé tipy na to, jak v menších a středních firmách začít z firemním blogem, a jak ho vést tak, aby měl nějaký efekt.

Pro koho je e-book určen?

Pro majitele malých a středních firem a markeťáky v nich. Nebo také pro začínající online či content marketingové specialisty. Pro ty pokročilé e-book nepřinese nic nového.

The Complete Guide to Business Blogging

Obsah e-booku

E-book má 98 stránek, ale nejde o nijak náročné čtení. Většina kapitol se skládá z pár obecných úvodních rad, několika podpůrných statistik a následně krátkých tipů, jak na to.

  1. Why You Need a Business Blog – Trocha statistik na úvod, abyste si ve firmě ten blog prosadili
  2. Performing Keyword Research – Vcelku očekávané rady ohledně long tail frází
  3. Developing a Content Calendar – Obzvláště pro začínající markeťáky dobré rady na úvod, aby se v tom obsahu neztratili
  4. Writing Keyword-Optimized Content – Asi nejméně přínosná část knihy, protože ty SEO poučky o hustotě klíčových slov by asi někteří rozcupovali velmi rychle
  5. Efficient Content Creation – Praktické tipy, jak se při psaní nezaseknout. Tahle kapitola byla opravdu zajímavá
  6. Drafting Powerful Blog Titles – O důležitosti titulků asi všichni víme. Rady spíše bulvárního charakteru
  7. Styling Your Blog Posts – Součástí této kapitoly je velmi zajímavá šablona toho, jak by měl být blog post strukturován
  8. Incorporating CTAs for Lead Generation – Spíše obecné základní rady o tom, abyste nezapomněli zahrnout CTA
  9. Driving Traffic to Your Blog – Není blogu bez trafficu. Tuhle kapitolu bych ocenil obsáhlejší a s více tipy
  10. Basic Blog Analytics – Opravdu hodně základní metriky pro měření blogu
  11. Getting Started With Social Media Promotion – Opět velmi základní poučky o šíření obsahu sociálními sítěmi
  12. About Inbound Marketing Agents – Autorská agentura se samozřejmě musí také prodat a zahrnout CTA :-)
  13. Citations  – Na e-book docela neobvyklý seznam citací. Bez prolinků …

Jak e-book získat?

The Complete Guide to Business Blogging vydala agentura Inbound Marketing Agents. Za stažení po vás budou chtít vyplnění docela obsáhlého formuláře, který obsahuje jméno, příjmení, e-mail, telefon, firmu, web a vaši pozici ve firmě.

STÁHNOUT THE COMPLETE GUIDE TO BUSINESS BLOGGING

Novější

Starší