Stránka se načítá…

Jenda Perla

Social Media Maniac | Jenda Perla

Píši o sociálních sítích a pracuji jako Online Marketing Specialist ve společnosti Y Soft.

Zpět na blog

E-book týdne 9: The UX Reader by MailChimp

Dnes poprvé doporučím e-book, který jsem ještě nedočetl. Ale čtení je to tak zajímavé, že jsem si jist, že neudělám chybu.

MailChimp, profláknutá služba pro zasílání newsletterů, má svůj UX tým. Tento UX tým vydává svůj nepravidelný UX newsletter. A nejzajímavější články z něj se rozhodli oprášit a vydat jako e-book.

Pro koho je e-book určen?

Mohlo by se na první pohled zdát, že je e-book určen hlavně UX specialistům. Opak je ale pravdou. Články nejsou nějakými přehnaně praktickými návody, ale spíše sondou do myšlenkového nastavení členů UX týmu MailChimpu. A právě kvůli jejich myšlenkovým pochodům by si měl tenhle e-book přečíst každý, kdo to myslí s výkřiky “uživatel až na prvním místě” vážně. User centered design je totiž evidentně hlavní mantrou MailChimpu, a pokud je i vaší, měli byste se od nich učit.

The UX Reader by MailChimp

Obsah e-booku

E-book je rozdělen do pěti částí, každá z nich obsahuje 4 až 5 článků. Některé z nich jsou praktičtější, jiné se opravdu zabývají spíše myšlenkovými pochody.

  1. Collaboration
    1. Building a UX Team
    2. Collaboration by Design
    3. All Hands on Deck
    4. Asking for Help
    5. On Good Terms
  2. Research
    1. Radicalizing Data
    2. Sharing Research by Every Means Necessary
    3. We Sorted 506,000 Data Points and Lived to Tell the Tale
    4. The Open-Minded Interview
  3. Design
    1. Why You Should Sketch, and How
    2. Evolution of a Pattern Library
    3. Building a Better Pattern Library
    4. High Five for SVGs
  4. Development
    1. Building a System for Responsive Email
    2. Tightening Type and Relative Font Sizing
    3. Creativity in Front-End Development
    4. Release Cycles and Roadmaps
  5. Refinement
    1. Iteration and the Feature/Refinement Balance
    2. Making MailChimp More Accessible
    3. Fixing a Leaky Funnel with Google Analytics
    4. Learning from Our Mistakes
    5. Refiningn via Redesign

Jak e-book získat?

The UX Reader vyšel původně jako placený e-book, ale MailChimp ho později dal ven zdarma. Stačí tedy stáhnout zip s několika souborovými typy.

STÁHNOUT THE UX READER (BY MAILCHIMP)

Novější

Starší