Stránka se načítá…

Jenda Perla

Social Media Maniac | Jenda Perla

Píši o sociálních sítích a pracuji jako Online Marketing Specialist ve společnosti Y Soft.

Zpět na blog

Na volnou nohu

Tak a je to venku. Hlavní sdělení je z titulku myslím pochopitelné, ale je třeba ho doplnit a dovysvětlit.

Na konci roku 2012 (pokud se toho dožijeme) se opticky uzavře jedna má životní kapitola a začne nová. Po roce a 10 měsících přestanu být zaměstnancem Ogilvy, která mě přitáhla z Brna do Prahy, dala mi možnost nakouknout do velkého marketingu a spoustu mě toho naučila. Kapitola se uzavře opticky z toho důvodu, že přestože odcházím na volnou nohu, v oblasti sociálních médií budu s Ogilvy nadále spolupracovat.

Nebudou to však jediné projekty, které budu realizovat. Hlavním důvodem chuti odejít na volnou nohu je možnost dostat se k více různým zajímavým projektům a více si řídit vlastní práci. Roli hraje i touha trávit o něco více času v Brně, přestože Praha zůstává hlavní základnou. A co si budeme povídat, mým snem byla volná noha vždy, a kdy jindy to zkusit, než v aktuální životní etapě bez závazků a s možností nabít si hubu a bez problémů se případně zvednout (to se doufám nestane;) Na Ogilvy jsem rozhodně nezanevřel a třeba se tam jednou vrátím. Dnes ale chci kromě projektů s nimi dělat i jiné věci.

Co tedy budu dělat?

Socially-media-manager

:) Mojí primární parketou nadále zůstávají sociální média. Rád bych se podílel na přípravách komunikačních strategií pro ně a na provazování těchto strategií s celkovými marketingovými vizemi firem, protože to považuji za důležité. Jak jsem říkal dnes na konferenci Digital Briefing 2013, mnoho firem interně neví, co vlastně se sociálními médii dělat, jak je pustit do své firmy a aktivně je využít. Samozřejmě bych rád byl i u realizací komunikace v sociálních médiích, vymýšlení a vytváření obsahu a u samotné správy sítí. V neposlední řadě mě baví mluvit s lidmi, takže určitě část svého času chci věnovat různým školením a workshopům.

Myslím, že zkušenosti z Ogilvy mi přinesly vhled i do dalších oblastí marketingu a právě díky tomu dokáži o sociální komunikaci přemýšlet strategičtěji. Na druhou stranu mě na tom našem sociálním písečku stále baví jeho kreativita a rychlost reakce. Tyto věci bych rád propojil.

Pomoci mi v tom můžete i vy. Aktuálně jsem ve stadiu příprav a rozjezdů některých projektů (ne všechny samozřejmě vyjdou, takový je život), ale rozhodně ještě nemám svůj čas naplněný, a od ledna přestane pravidelně chodit kouzelná obálka s výplatní páskou. Pokud si myslíte, že bych mohl vnést potřebné know-how a zkušenosti do nějakého projektu či komunikace, budu vám vděčný, když mě k němu přizvete, případně mě doporučíte.

V neposlední řadě je tohle výzva pro mladé social media guys and girls. Ogilvy třeba, kromě spolupráce se mnou, uvítá na palubě někoho interního, kdo bude sociálním médiím rozumět. Nemusí jít úplně o náhradu, ale spíše o někoho, koho právě práce v Ogilvy zase někam posune, jako se to stalo mně. Takže pokud máte zájem, napište mi.

Něco končí, něco začíná, to dobré zůstává ;) 

Ogilvy_new_design

 

0 comments

Trackbacks

  1. […] Začíná to vypadat, že se pohybuji v dvouletých fázích. Dva roky v Ogilvy, dva roky na volné noze, … Uvidíme, jestli to tak bude pokračovat, nebo se to […]

Novější

Starší